Koszula porodowa chabrowa

Oceniony 4.53 na 5 na podstawie 111 ocen klientów
(111 opinii klienta)

79.00

Koszula porodowa chabrowa
Wykonana z tkaniny (100% bawełna) z certyfikatem OEKO-TEX Standard 100.
Wyprodukowana w Polsce.
Nie uczula, nie podrażnia, zapewnia doskonałą cyrkulację powietrza.
Dzięki unikalnemu kształtowi idealnie zakrywa nawet największe ciążowe brzuszki.
Zapięcia magnetyczne ułatwiają jej szybkie zdejmowanie oraz zakładanie.
Tradycyjne trzy pary zapięć na zatrzaski ułatwiają karmienie piersią, kangurowanie oraz podanie znieczulenia zewnątrzoponowego.
Koszula ta sprawdzi się zarówno w trakcie porodu, połogu jak i później, do codziennego użytkowania.
Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z tabelą rozmiarów. 
Wyczyść
SKU: brak Kategoria: Tag:

Opis

Koszula porodowa chabrowa
Wykonana z tkaniny (100% bawełna) z certyfikatem OEKO-TEX Standard 100.
Wyprodukowana w Polsce.
Nie uczula, nie podrażnia, zapewnia doskonałą cyrkulację powietrza.
Dzięki unikalnemu kształtowi idealnie zakrywa nawet największe ciążowe brzuszki.
Zapięcia magnetyczne ułatwiają jej szybkie zdejmowanie oraz zakładanie.
Tradycyjne trzy pary zapięć na zatrzaski ułatwiają karmienie piersią, kangurowanie oraz podanie znieczulenia zewnątrzoponowego.
Koszula ta sprawdzi się zarówno w trakcie porodu, połogu jak i później, do codziennego użytkowania.
Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z tabelą rozmiarów. 

Dodatkowe informacje

Waga 0.3 kg
rozmiar

XS, S, M, L, XL, XXL

111 opinii dla Koszula porodowa chabrowa

  1. Oceniony 4 na 5.

    Małgorzata

    Witam, kiedy koszule będą dostępne?

  2. Oceniony 2 na 5.

    Ems (zweryfikowany)

    Koszula fajna do porodu bo rozpina się w całości. Jednak później z tego samego powodu jest niewygodna do spania i karmienia w domu – nieustannie rozpina się of góry do dołu, napy nie trzymają. Strasznie się gniecie. Ogólnie polecam, ale tylko do rodzenia

  3. Oceniony 4 na 5.

    Kejti_perry

    Dziś przyszła do mnie pierwsza paczka z Roger Publishing (ale mysle, ze nie ostatnia :)), a w niej koszula porodowa. Pierwszy efekt po zalozeniu -wow! Kolor super twarzowy, opcja zakrutych guzikow na magnez jest bajeczna! Dodatkowo fajny krój, jak sukienka. I super, ze mozna prac w 90 st. Na minus to, ze koszula sie gniecie i rozmiar L,
    ktory zamowilam troche jakby szyty na wyzsza osobe, przez co trochę niewygodnie uklada sie pod paachami. Ale mysle, ze jak porod za 3 miesiace, to jeszcze “powiekszymy” sie do tego rozmiaru 🙂 Ogolnie polecam, bo cena bardzo przystepna w stosunku do tych sklepowych i produkt bardzo porzadnie wykonany.

  4. Oceniony 5 na 5.

    Natioszka

    Witam, od kiedy koszula będzie dostępna?

  5. Oceniony 5 na 5.

    Kinga (zweryfikowany)

    Witam, koszula jest przepięknie wykonana 🙂 Materiał, kolor, pomysł z zapięciami i fason – no bardzo mi się podoba. Zdecydowanie polecam 🙂
    Podkuszona komentarzami, zakupiłam M (tabela bardziej wiarygodna niż komentarze) – jest na styk, poród za miesiąc(najwyżej będę rodzić w rozpiętej :D, bo szkoda mi oddać – bo zależało mi na tych koszulach). Kupiłam też miętową poporodową również M. Stąd moje pytanie, czy ktoś nie chce wymieć swojej L na moją M? Będę polować na L oczywiście, ale może ktoś kupił za dużą i chce się wymienić, albo chce po prostu M? Mój mail : kinga.wiaderek@gmail.com. (mam nadzieję, że Nicole ani team mamyginekolog nie będzie miał mi za złe tego co wyżej napisałam)

  6. Oceniony 4 na 5.

    Iza

    Mam koszulę chabrową rozmiar L. Wypralam ją i odprasowalam. Wyglądała ślicznie. Do porodu myślę bedzie idealna. Położyłam się w niej spać w nocy ciągle się rozpina, bardzo się wygniotla rano już wygladam mało estetycznie. Ale materiał przyjemny,lekki i przewiewny. Nie żałuję zakupu ale po porodzie jak się będzie nadawać doszyje guziki 🙂

  7. Oceniony 4 na 5.

    Iza

    Posiadam koszulę chabrową L. Po wypraniu i odprasownaiu pięknie leży . Fajny materiał. Na poród się nada. Ale do spania w nocy już nie. Odpina mi się co chwilke, gniecie się strasznie- rano nie wyglądała już tak pięknie. Jest cala pomięta.W ciągu dnia lubię w niej chodzić do karmienia pewnie się sprawdzi:)

  8. Oceniony 3 na 5.

    Karolina

    U mnie się nie sprawdziła… Materiał sztywny, nie da się doprasować. Rozmiarówka zawyżona. Podczas leżenia na łóżku koszula się podwija, rozpina sama, gniecie… Jedyne co mi się sprawdziło, to sprytne zapięcie przy karmieniu. A i nie doprała się, mimo prania w 90 stopniach. Miałam się w niej czuć dobrze, a czułam się jak w koszuli po babci… Bardzo mi przykro.

  9. Oceniony 2 na 5.

    mmaadzikk

    Plusem koszuli porodowej jest jej kolor. Według mnie na żywo prezentuje się pięknie. Jest praktyczna do karmienia, ponieważ szybko i łatwo można porozpinać się. Ale na tym plusy się kończą. Jak dziewczyny pisały wcześniej strasznie się gniecie, podczas spania rozpinają się napy, magnesy gdzie mogą to się czepiają. Nawet chodząc po domu muszę co chwila ją poprawiać bo krzywo się zapina. Jak dla mnie jest za długa przez co źle się w niej śpi. Dodam jeszcze, że przerażająco farbuje. Zawsze takie żywe kolory sprawdzam czy farbują, a ta puszcza kolor przerażająco, strach prać z innymi ubraniami.

  10. Oceniony 5 na 5.

    Dobra mama (zweryfikowany)

    Właśnie otrzymałam koszule porodowa, przepieknie zapakowana 🙂 nie rozumiem komentarzy krytykujących materiał? Jest bardzo przyjemny dla skóry, oddychający, latwy do odprasowania, owszem gniecie się ale wcale nie bardziej niż niejedna koszula z bawełny z mojej szafy. Bardzo wygodna. Jedyny minus to to, że szyta jakby na wyższą osobę (mam 156cm) i odciecie spod biustu leży na brzuchu. Jednak to częsty problem z jakim się mierze kupując sukienki w sieciowkach więc nie mam żalu 😉 jest piekna i komfortowa. Dziękuję 🙂

  11. Oceniony 2 na 5.

    Dorota (zweryfikowany)

    Minusy :
    – Materiał- nie da się doprasować, gniecie się
    – Zawyżona rozmiarówka
    – Magnesy na biuscie same się ciągle rozpinają
    -Metka – wszycie jej z drugiej strony w moim przypadku wprowadzało tylko w błąd personel medyczny jak ją ubrać
    – Mało użyteczna w domu – mimo że sprawdza sie przy kp to nie czuje sie w niej dobrze “na codzień”
    Plusy:
    – Sprawdza sie przy ktg – po podłączeniu do sprzętu można się zakryć
    – Sprawdza sie przy karmieniu

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *